SemanisKurma.my

JAM TENGAN MEWAH KELUARAN APPLE


Berita mengenai Apple akan melancarkan jam tangan pintar, iWatch tersebar cukup lama namun sehingga ke hari ini Apple masih belum secara rasmi memperincikan mengenai produk terbaru mereka ini.

Terbaru, dalam dunia teknologi dikejutkan apabila Apple dikatakan sedang merekrut pekerja yang mempunyai kepakaran dalam industri jam tangan.

Khabarnya Apple mungkin akan menghasilkan jam tangan mewah pintar, gabungan antara jam tangan mewah dan juga teknologi milik Apple.

Tentu menarik tetapi bagaimana pula dengan harganya nanti. Menurut laporan dari CNBC, Apple menarik orang kuat TAG Heuer, pengeluar jam tangan ternama dari Swiss ini.

Laporan itu turut memetik kenyataan Presiden TAG Heuer yang menyatakan orang penting TAG Heuer sebelum ini sudah meninggalkan syarikatnya sejak seminggu lalu dan kini disebut-sebut berada di Apple.

Walaupun produk jam tangan pintar banyak di pasaran, Apple pastinya mencari kelainan dan sasaran mereka mungkin kepada golongan atasan.
Title : JAM TENGAN MEWAH KELUARAN APPLE
Description : Berita mengenai Apple akan melancarkan jam tangan pintar, iWatch tersebar cukup lama namun sehingga ke hari ini Apple masih belum secara...

0 Response to " JAM TENGAN MEWAH KELUARAN APPLE"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH