SemanisKurma.my

Terpancut Sebelum Merogol


Oleh kerana jarak sekolah dan rumahnya agak jauh, beliau terpaksa merentas kawasan estate untuk sampai. Di dalam perjalanan itu, beliau telah dihalang oleh suspek. Mangsakemudiannya diheret ke sebuah pondok di ladang itu tersebut.

Ketika hampir dirogol oleh suspek, mangsa meronta-ronta untuk mengelak dari suspek. Akibat dari rontaan tersebut, nafsu suspek semakin meluap-luap terhadap mangsa.

Akibatnya beliau mengalami ejakulasi awal sebelum sempat memperkosa mangsa. Kejadian rogol tersebut gagal dilakukan oleh suspek.

Oleh kerana suspek tidak dapat merogol mangsa, beliau telah memeras ugut mangsa dengan memaksa mangsa menyerahkan wang kepadanya.

Dan selepas itu beliau meninggalkan mangsa di pondok tersebut. Mangsa kemudiannyameminta pertolongan daripada orang yang lalu lalang di kawasan ladang tersebut.

Selepas aduan dari mangsa, orang ramai bergegas mencari suspek dan memukul beliau sebelum diserahkan kepada pihak polis.
Title : Terpancut Sebelum Merogol
Description : Oleh kerana jarak sekolah dan rumahnya agak jauh, beliau terpaksa merentas kawasan estate untuk sampai. Di dalam perjalanan itu, beliau ...

0 Response to "Terpancut Sebelum Merogol "

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH