SemanisKurma.my

#5 Gambar Model Remaja Tercantik Dari Etnik Uyghur


Gul Nazar, model etnik Uighur berusia 19 tahun dan pelakon yang cantik, beliau telah memperolehi nama samaran “The Uyghur Venus”.

Gul Nazar dilahirkan dan dibesarkan di Wilayah Autonomi Xinjiang Uighur China, wilayah kepada penduduk terbesar Uyghur, kumpulan minoriti etnik tengah yang menjadi sorotan antarabangsa pada tahun-tahun kebelakangan ini selepas penunjuk perasaan melakukan keganasan dalam perjuangan mereka untuk kemerdekaan Uyghur.

Beliau berasal dari keluarga yang sangat mengamalkan gaya hidup tradisional dan tidak boleh bercakap atau menulis Mandarin sehingga dia berumur 8 tahun.


Dalam temu bual dengan media tempatan, Gul mengakui bahawa ibunya tidak mahu beliau menjadi model dan menjalani kehidupan yang normal.

Gul telah diintip agensi peragaan ketika berumur 16 tahun dan mula menjadi model sambilan semasa di sekolah tinggi.

Dan sejak bermula sebagai model sambilan, Gul telah ditawarkan untuk menyertai akademi Filem Beijing dan sekaligus melonjakkan namanya sebagai salah seorang pelakon dikenali di China.

2

2

2

2

2
Title : #5 Gambar Model Remaja Tercantik Dari Etnik Uyghur
Description : Gul Nazar, model etnik Uighur berusia 19 tahun dan pelakon yang cantik, beliau telah memperolehi nama samaran “The Uyghur Venus”. Gul...

0 Response to "#5 Gambar Model Remaja Tercantik Dari Etnik Uyghur "

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH