SemanisKurma.my

Wanita Bertudung Rela Menadah Kemaluannya


Tindakan seorang penjawat awam berusia 50-an yang disyaki meminta rasuah dalam bentuk layanan seks sebagai dorongan untuk mendapat kelulusan rumah mampu milik membawa padah apabila dia ditahan Suruhanjaya Pencegahan  Rasuah Malaysia (SPRM), semalam.

Dalam kejadian jam 2 petang, pegawai kanan sebuah jabatan kerajaan itu ditahan  di sebuah bilik hotel di Jalan Putra, di sini, ketika bersama seorang janda berusia  lingkungan 20-an dipercayai mangsanya.

Sumber SPRM ketika dihubungi mengesahkan penahanan suspek, namun identiti lelaki terbabit termasuk di jabatan mana dia bertugas tidak dinyatakan.

“Kami tahan suspek berdasarkan maklumat awam yang diterima dan hasil siasatan dijalankan sejak beberapa bulan lalu.
“Ketika ditahan anggota kami, suspek berdua-duaan dengan wanita terbabit dan  dipercayai menuntut rasuah terbabit.
“Berdasarkan maklumat, kami percaya ini bukan kes pertama dan suspek mungkin pernah melakukan perbuatan sama sebelum ini,” katanya.
Beliau berkata, suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut mengikut Akta SPRM 2009,  namun dibebaskan dengan jaminan, semalam.
Title : Wanita Bertudung Rela Menadah Kemaluannya
Description : Tindakan seorang penjawat awam berusia 50-an yang disyaki meminta rasuah dalam bentuk layanan seks sebagai dorongan untuk mendapat kel...

0 Response to "Wanita Bertudung Rela Menadah Kemaluannya"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH