SemanisKurma.my

Datuk Mahu Datin Paduka Eina Azman Berpakaian Sopan


Aktres Datin Paduka Eina Azman menyatakan suaminya, Datuk Paduka Gurmet Singh telah memintanya untuk berpakaian sopan selepas mereka berkahwin pada 31 Ogos lalu.

"Suami memang ada meminta saya untuk berpakaian sopan selepas kami kahwin. Tidak susah mana pun kerana sebelum ini saya bukannya berpakaian terlalu terdedah.

"Sebagai seorang wanita yang memegang status isteri juga, saya perlu menjaga nama baik suami dan keluarga," katanya kepada mStar.

Tambah aktres berusia 19 tahun itu lagi, dia bersyukur melihat perubahan suaminya yang peka terhadap imejnya sejak bergelar mualaf selain bersungguh-sungguh mahu mendalami agama Islam.


"Saya lihat dia bersungguh-sungguh apabila membabitkan hal-hal agama. Macam-macam dia tanya kepada nenek dan ayah saya terutamanya tentang solat.

"Lebih mengharukan dengan inisiatif sendiri, dia mengajak ayah saya sembahyang Jumaat bersama-sama. Dan sebagai isteri saya memberi sokongan sepenuhnya selain turut belajar bersama dengan dia."

Pada masa sama, Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman turut mengakui dia mula berubah menjadi semakin matang selepas bergelar isteri. ~ Sumber
Title : Datuk Mahu Datin Paduka Eina Azman Berpakaian Sopan
Description : Aktres Datin Paduka Eina Azman menyatakan suaminya, Datuk Paduka Gurmet Singh telah memintanya untuk berpakaian sopan selepas mereka berk...

0 Response to "Datuk Mahu Datin Paduka Eina Azman Berpakaian Sopan"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH