SemanisKurma.my

Artis Popular Bersuami Ketagihan Seks Dengan Orang Lain

gambar hiasan

Untung nasib kehidupan kita bukannya mudah untuk diramalkan. Kalau dulu pernah hidup dalam kesusahan ia bukanlah bermakna susah selamanya. Kalau nak hidup senang,  kenalah kerja keras dan rajin berusaha. Bumi Allah ni kan luas, rezeki itu ada dimana-mana.

kenapa saya kata macam tu?

Sebabnya, semasa tengah belek-belek akhbar mymetro tadi, saya terbacalah satu artikel yang mengatakan ada seorang Artis wanita yang dah berumahtangga dengan seorang lagi artis yang namanya cukup popular di tanah air kita ni, mula main kayu tiga dibelakang suaminya kerana, bekas tunangan lamanya dah jadi Hartawan.

Artis Wanita Bersuami Artis Popular Bermain Kayu Tiga?

Nak dijadikan cerita, semasa artis wanita ni pergi ke dalam satu acara majlis, dia terjumpalah bekas tunang lamanya yang dulu hidupnya tak lah semewah pada hari ini. Yang mana pertemuan itu, menyebabkan terungkitlah cerita lama sehingga mereka kembali berhubung di luar pengetahuan suami si Artis wanita itu.

Watch how Harith Iskandar pulled the stinkiest prank on this poor fella…
Mereka nak bagi anda sesi makeover dan ‘photoshoot’ untuk disiarkan dalam majalah. Nak tak?
[PHOTOS] SAYS Top 20 Freshly Opened Caf├ęs Worth A Visit (Or Two!)
A girl just promised herself that she would laugh at someone everyday… Haha! Check this out.
Only a true Ultraman fan will understand how priceless this is!
15 Of The Funniest (Wins) 1-0s We Found On The Internet

Apa lagi, artis wanita itupun mula la menceritakan semua masalah rumahtangganya dengan bekas tunangnya itu. Betul atau sekadar nak minta simpati, tak tahu la pula, sebab bekas tunangnya itu dah jadi hartawan sekarang. Sedangkan suaminya masih di takuk lama.

Dengar khabar, kononnya Artis wanita ni buat macam tu sebab dah tahu yang bekas tunangnya dah kaya raya.

Walaupun cinta dalam hati bekas tunangnya itu masih menebal terhadap artis wanita itu, ia masih sedar bahawa   bekas tunangnya itu  tidak boleh kembali kepadanya seperti dulu kerana, status artis wanita itu sebagai isteri orang. Sehingga menyebabkan  bekas tunangnya itu menasihati supaya artis wanita tersebut kembali taat kepada suaminya.

Malahan, bekas tunangnya itu ada berpesan, sekiranya satu masa nanti  rumah tangga artis wanita bersama suaminya itu dah tidak mampu untuk  diselamatkan lagi, ia sanggup mengahwini artis wanita itu kerana perasaan sayangnya yang masih ada.

Lelaki kalau dah cintakan  perempuan,walaupun pernah  diperlakukan seperti sampah, lelaki tetap sanggup menerima cintanya.

Tetapi sesetengah lelaki, kalau dah dapat perempuan baik macam mana sekalipun kalau mereka tidak suka, menangislah air mata darah sekalipun, akhirnya derita seorang perempuan itu hanya sia-sia. Jadi, hargailah mereka yang menyayangi kita.

Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.
Title : Artis Popular Bersuami Ketagihan Seks Dengan Orang Lain
Description : gambar hiasan Untung nasib kehidupan kita bukannya mudah untuk diramalkan. Kalau dulu pernah hidup dalam kesusahan ia bukanlah bermak...

0 Response to "Artis Popular Bersuami Ketagihan Seks Dengan Orang Lain"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH