SemanisKurma.my

Anjing Jual Anak Anjing


Ini Hanya Berlaku Di China Apabila Anjing Jual Anak Anjing | Anda pasti kehairanan, seekor anjing boleh jadi peniaga seperti manusia, foto yang anda lihat diatas adalah buktinya, itu menunjukkan seekor anjing kelihatan sedang membawa dua ekor anak anjing berusia dua bulan di sisinya untuk dijual.

Seekor Anjing jenis golden retriever kelihatan berkeliaran di jalanan Guangzhou, China pada 5 Disember lalu dengan dua ekor anak anjing di sisinya, sedang melakukan tugasnya membantu pemiliknya menjual dua ekor anak anjing.

Dipetik dari news.163.com, Anjing ini diberi beg khas yang direka untuk membawa dua anak anjing berusia dua bulan yang comel di kedua sisinya dan membawa lebal kertas yang mengatakan “For Sale” dan harga setiap seekor anak anjing, iaitu 1,500 yuan.

Pemiliknya yang bernama Zheng yang menderita stroke dan tidak dapat menanggung kos penjagaan anak-anak anjing tersebut terpaksa menjual dan sebelumnya ini ia telah berjaya menjual tiga ekor anak anjing.

Title : Anjing Jual Anak Anjing
Description : Ini Hanya Berlaku Di China Apabila Anjing Jual Anak Anjing | Anda pasti kehairanan, seekor anjing boleh jadi peniaga seperti manusia, fot...

0 Response to "Anjing Jual Anak Anjing"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH