SemanisKurma.my

Ciri-Ciri Orang Yang Sayang Dekat Kita



Dia tidak tahu yang kita sayang dia. tapi kita nak dia tahu yang kita ni, sayang dia dan kita malu nak bagitahu yang perasaan sayang ini terhadap dia. Kadang-kadang orang yang terlalu rapat dengan kita ini mesti setiap malam atau setiap detik akan terfikir adakah dia sayang kita tapi malu nak tanya. bagaimana nak tahu yang someone itu sayang dekat kita??

Tanda orang sayang dekat kita. seseorang ini tidak akan lupa kita. Bila dia bosan orang pertama dia akan contact adalah orang yang dia rapat tanpa kita sedari perasaan sayang dia tu. jika kita tak contact dia tiba-tiba dia akan contact kita untuk suruh teman dia. Bila ada apa-apa orang yang dia cari adalah orang yang rapat dengan dia iaitu orangyang dia sayang tanpa kita sedari dan dia sedari. Bila dia ada masalah, dia akan harap kita tolong dia, bila dia tengah mengeluh dia akan harap kita dapat mendengar.

Tanda orang sayang dekat kita. Dia akan selalu pandang kita tanpa kita sedari. bila kita pandang dia, dia akan pandang arah lain. Bila kita pandang dia lama-lama dia akan rasa seperti malu tapi dia tak akan pandang kita. kita tidak pandang dia, dia akan tenung kita balik.


Tanda orang sayang dekat kita. Dia tahu segala serbi tentang kita walaupun kita tak bercerita dekat dia.

Dia akan tanya member kita atau member dia bagaimana kita ini, dia akan tahu bagaimana perangai kita ini, dari situ akan mula buat dia rapat dengan kita dan mula ingin tahu tentang kita.

Tanda orang sayang dekat kita. Dia mula cerita something yang dia tidak patut cerita tetapi dia cerita dekat kita. Dia mula share pengalaman dia, dia mula share kisah hidup dia dengan kita. Dia akan mula story-mory dengan kita, dan dia akan selalu buat kita senyum dekat dia.

Tanda orang sayang dekat kita.Dia sudah mula amik berat tentang kita. Bila kita jauh cikit dari dia. Dia akan mula risau. dia akan tertanya-tanya kemana kita pergi, kenapa tiba hilang. Kadang-kadang time ini dia akan marah kita kenapa tak bagitahu dia. Mungkin akan tersenyum jea kita an bila keadaan tiba-tiba dia risau kita. Bila kita tanya awak suka saya erk ?? tengok reaksi badan dia akan berubah dan muka akan jadi merah. dan posture muka berubah.

Tanda orang sayang dekat kita. Dia sudah mula cemburu dengan kita. Bila kita rapat dengan orang lain. dia tak akan tanya benda lain selain dia selidik dan soal siapa orang yang kita rapat tadi sampai dia puas hati. Dia akan cemburu lagi kenapa selalu rapat dengan orang bukan dengan dia. kadang-kadang disini perasaan sayang dia itu boleh hilang jika dia terlalu cemburu. kerana dia akan fikir macam-macam. sebab itu disini kita perlu sedar yang dia sayang kita. Tapi selalunya perasaan sayang dia akan melekat lagi.

Tanda orang sayang dekat kita. Dia akan rindu kita. kadang-kadang dia luahkan perasaan. Dia selalu tengok kita, selalu tengok gamnbar kita. kadang-kadang dia akan cakap dia rindu kita.

Tanda orang sayang dekat kita. Dia akan ajak kahwin.secara serius dia akan ajak kahwin dan terus melamar. Kerana sayang dia terhadap seseorang adalah untuk menjadikan seseorang itu yang halal bagi dia.

Menarik untuk di baca:
Badan penyiasatan Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu mendapati bahawa berjuta-juta pendapatan daripada perdagangan rokok seludup telah disalurkan kepada al-Qaeda, Taliban dan pertubuhan pengganas yang lain di dunia. Untuk maklumat lanjut, sila layari  “Menghisap rokok biasadengan Rokok Tak Sah, mempunyai kesan yang berbeza…”


Title : Ciri-Ciri Orang Yang Sayang Dekat Kita
Description : Dia tidak tahu yang kita sayang dia. tapi kita nak dia tahu yang kita ni, sayang dia dan kita malu nak bagitahu yang perasaan sayang ...

0 Response to "Ciri-Ciri Orang Yang Sayang Dekat Kita"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH