SemanisKurma.my

Kecoh! Wajah Ayah Benjy Terbongkar

 Wajah Sebenar Ayah Benjy Terbongkar
Si pelakon itu sangat bernasib malang kerana telah melahirkan seorang anak lelaki yang dianggap tidak berayah kerana sikap ayahnya yang tidak mahu bertangungjawab.

Pelakon malang itu bukan saja berhempas pulas berlakon mencari nafkah untuk membesarkan anak-anak, malah tidak cukup dengan berlakon beliau turut melakukan perniagaan runcit.

Anak malang yang membesar didalam keadaan serba kekurangan dan cabaran itu terpaksa berhadapan dengan pelbagai tekanan dan kepincangan dalam hidup kekeluargaan yang tidak berbapa.

Oleh kerana sikap bapanya yang tak ambil kisah, akhirnya si anak itu mengikut profesyen ibu dan berhadapan dengan pelbagai masaalah hidup sebagai seorang artis muda. Beliau akhirnya terjerumus ke lembah penyalahgunaan dadah dan merengkok di penjara.
 
Wajah Sebenar Ayah Benjy Terbongkar
Namun disebabkan sikap bapanya yang “terlalu low profile”, kehidupan peribadi sang “bapa” kurang diketahui dan dikenali umum.
Perkahwinannya bersama aktres yang ternama itu berakhir dengan perceraian.
ketika anaknya ditahan polis atas dakwaan memproses dan menjual dadah sintetik, si pelakon tetap sendirian membantu anaknya itu sedangkan bekas suaminya hanya mengambil sikap berdiam diri.
 
Turut dikatakan, pernah didalam satu sidang media, sang ibu pernah mendedahkan permintaan anaknya sebelum ditahan, iaitu dia ingin berjumpa dengan bapa kandungnya tetapi bapa kandungnya tetap tidak mahu berjumpanya kerana tidak mengakui pelakon itu sebagai anaknya.
Sikap berdiam diri dan tidak mahu campur tangan dalam kes anaknya itu amat mudah difahami kerana beliau telah mempunyai anak lain bersama isteri baru dan pelakon malang tidak dipeliharanya kerana tinggal bersama si ibu.
Jadi siapakah sebenarnya si bapa yang enggan mengaku pelakon malang itu sebagai anaknya itu? Untuk info (klu) sang bapa itu adalah calon bagi PRU13 bagi kerusi Parlimen Setiawangsa
Title : Kecoh! Wajah Ayah Benjy Terbongkar
Description :   Si pelakon itu sangat bernasib malang kerana telah melahirkan seorang anak lelaki yang dianggap tidak berayah kerana sikap ayahnya yang...

0 Response to "Kecoh! Wajah Ayah Benjy Terbongkar"

Catat Ulasan

MY SPONSER NUFFNANG

SPEKMURAH